SIMRadio

Serwis informacyjno medialny

Poradnik

Cukierki reklamowe jako atrakcyjna promocja

Cukierki reklamowe jako atrakcyjna promocja

Każda firma stara się możliwie jak najbardziej się wypromować, by klienci coraz częściej i chętniej korzystali z jej usług bądź też kupowali jej produkty. Nic w tym dziwnego, w końcu właśnie na tym to polega. Problem może jednak stanowić dobór samej strategii promocyjnej, ponieważ dobranie konkretnej promocji i reklamy wcale nie jest takie łatwe, jakie mogłoby się wydawać.

Zależnie od rodzaju świadczonych przez firmę usług lub też od oferowanych przez firmę produktów, a także od lokalizacji i typu firmy, ta promocja może się od siebie nieco różnić. Czasami warto postawić na przykład na reklamę w Internecie lub telewizji, a czasem na reklamę w formie plakatów wywieszonych w różnych miejscach miasta. Bardzo ciekawym elementem promocji firmy może być także wykorzystywanie w tym celu różnych… słodyczy.

Jest to niekiedy odrobinę pomijany pomysł, lecz słodycze reklamowe mogą być nawet idealnym elementem promocji danej firmy i wcale nie muszą to być jedynie znane wszystkim krówki z logo.

Promocja firmy z wykorzystaniem słodyczy promocyjnych 

Słodycze, na przykład cukierki z logo mogą być używane w bardzo wielu miejscach. Przede wszystkim, jeśli firma ma swój lokal, warto takie cukierki umieścić w widocznym miejscu, na przykład w miejscu, w którym klienci się rozliczają. Często taką formę promocji stosują między innymi salony kosmetyczne, różne mniejsze sklepy, czy także różnego typu lokale biurowe. Podczas takiego sposobu wykorzystywania słodyczy reklamowych, klient po skorzystaniu z naszych usług bądź po zakupieniu produktów ma możliwość poczęstowania się czymś słodkim i dzięki temu poczuje się doceniony. Jest to bardzo ważne, ponieważ bardzo silnie działa to na skojarzenia klienta z naszą firmą. Fakt, iż otrzyma on od nas gratis, w dodatku coś słodkiego, sprawi, iż klient będzie myślał o naszej firmie w bardziej przychylny sposób i dzięki temu prawdopodobnie skorzysta z naszych usług raz jeszcze.

Korzyści, jakie niesie za sobą używanie promocyjnych cukierków 

Tak jak wcześniej wspomniano, przede wszystkim warto zaznaczyć, iż słodycze reklamowe wywołują bardzo pozytywne skojarzenia z firmą, co jest niezwykle ważne. Takie cukierki z logo lub inne podobne słodycze świetnie sprawdzą się wykorzystywane na przykład na różnego typu akcjach promocyjnych, gdzie rozdawane są potencjalnym klientom. Być może niewiele one mówią o samej firmie i jej usługach czy produktach, ponieważ zazwyczaj na opakowaniach słodyczy reklamowych jest tylko logo firmy, lecz z całą pewnością pozytywnie zapiszą się w pamięci potencjalnych klientów i zachęcą ich, chociażby do zapoznania się z ofertą.

Czy tylko cukierki mogą być słodyczami promocyjnymi? 

Oczywiście, nie tylko cukierki mogą stanowić reklamę dla naszej firmy. Można w tym celu wykorzystać różnego typu słodycze. Tak naprawdę, może to być nawet wszystko, co tylko przyjdzie nam do głowy. Często poza cukierkami wykorzystuje się na przykład czekoladki, ciasteczka, lizaki, czy także żelki.

Udostępnij

O autorze